Diskuse

Třpytkaři

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M23i98l58a79n 97N72o10v36ý

17. 3. 2014 14:53

Třeba potřebují jen pohladit, trošku toho vřelého teplého slova, položit otázku, zda to skutečně potřebuje a proč s tím ve skutečnosti přišel ?, třeba jen úsměv a pochopení, třeba jen...

1 0
možnosti

Třeba přišli kvůli něčemu úplně jinému a já to nepochopila!:-))))

0 0
možnosti

Sůvičko, karma a vřelé pozdravy! :-)V

1 0
možnosti

Slavomíre díky. Změnila se pravidla, blogeři už nemusí mít žádná íčka, takže mohu reagovat na komentáře.

0 0
možnosti

A ještě horší typy jsou : Já se chci jen  zeptat. A vy pak mejlováním  , a odborným poradenstvím strávíte třeba 5 večerů. A k ničemu. On se chtěl jen zeptat: 

Petr Kovařík

To právě dělám - diskutuji na netu, abych se něco dozvěděl. Vy se ale nechcete podělit ani o obecné informace, co to obnáší finančně a jak na tom získám. Nejsu padlý na hlavu abych poptával něco, o čem nevím přesně, jak to funguje a co to obnáší. Škoda - teď jsem přesvědčený, že buď o tom nic nevíte, a proto nedokážete dát odpovědi na konkrétní otázky, a nebo na tom chcete vydělat, a spamujete tuto diskuzi pouze kvůli reklamě. Ok, tleskám vaší exhibici a nyní jste mě přesvědčil, abych se o to dál nezajímal - nemá to pro mě žádný smysl, když nejsou k dispozici konkrétní odpovědi na praktické otázky.8-o

http://praha.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140311_2043947_praha-zpravy_bur

1 0
možnosti

Na to je dobré si vytvořit jeden univerzální mail či tutorial pro podobné "ptávky".

0 0
možnosti

To nejsou třpytkaři, to jsou paraziti!!!

2 0
možnosti

No, je to téměř synonymum:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2992x
Jsem autorkou knih Hvězdná obloha, Arina, Třpytkaři, Mimetičtí hadi a Milánek na zabití. Kniha Hvězdná obloha, která spojuje řecké mýty a astronomii, vyšla v rozšířené a přepracované verzi v německém nakladatelství Astronomie-Verlag. Založila jsem a provozuji Literární net Sůvičku. Baví mě astronomie, cyklistika a procházky se psem.

Seznam rubrik