Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P88e38t16r 47U20r98b16a92n

23. 4. 2016 22:26

Rád bych touto cestou vstoupil do diskuze, týkající se právě rehabilitace. V roce 2007 byla u mě zjištěna ,,erlichióza" a to prostřednictvím lumbálních punkcí, která mi způsobila parainfekční onemocnění brachiálního plexu vpravo ,, parézu lopatky (o této nemoci si lze vše zjistit na internetu). Byla to ,, nepopsatelná šílená bolest", kterou bych nepřál ani svému nejlepším kamarádovi. Po zjištění této nemoci, jsem prošel několik rehabilitačních ústavů, mimo jiné jsem byl také... v Nemocnici Na Pleši. K samotnému pobytu bych neměl vůbec žádných výhrad. Já sám jsem byl na pokoji mezi pány, kteří byli mnohem starší, ale super kolektiv. Vše je vlastně jenom v samotných lidech, zda-li se dokážou snášet s ostatními, a to nejen během pobytu v nemocnicích. Od začátku mé nemoci, kdy jsem ani nevěděl, zda-li budu někdy hýbat rukama, jsem prošel několik nemocnic, jak jsem již uvedl a všude jsem byl velmi spokojen. Dle mého názoru mimo jiné Nemocnice na Pleši patří mezi špičková zařízení tohoto druhu, které by mělo patřit mezi na tzv. ,,TOP ZAŘÍZENÍ". To, že je okolí nemocnice takové, myslím tím, za oplocením, tak to je problém někoho jiného nebo snad ne. Touto cestou bych za sebe popřál všem v Nemocnici Na Pleši hodně spokojených pacientů, kdy jsem měl s těmito tu čest rovněž trávit pobyt ve zmiňované nemocnici.

0 0
možnosti

P42e82t81r 95U14r14b85a80n

25. 4. 2016 21:52

Nahrazení slova kamarádovi ,,nepříteli"

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS