Diskuse

Blbý návyky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já vás dneska teprve objevila! Jak jsem bez toho mohla žít?;-) Ne, vážně se mi vaše psaní moc líbí.

A ty zlozvyky - svoje tu radši nebudu rozmazávat. Doma jsem ráda, že už mám pár dioptrií na blízko, a tak ten humus např. na policích v koupelně nevidím. Sundáte brýle a jste v klidu.

1 0
možnosti
EH

Ludmilo, děkuji! Připravila jste mi opravdu milé sváteční překvapení.

0 0
možnosti
Foto

;-DR^  To bych musela zblbnout, kdybych přemýšlela nad všemi zlozvyky mých příbuzných a kamarádů. Mám nápad - říkejme jim "dobrozvyky" a svět bude hezčí. Máte ode mě zvláštní pochvalu za ty psí chlupy a za pavouky, mně taky nevadí.

0 0
možnosti
EH

Jarmilo, děkuji vám. Když se na to podíváme z humorem, tak to opravdu jsou "dobrozvyky" pro naše pobavení.

0 0
možnosti
DT

;-D krásné! 

Já zase neustále rovnám židle podél jídelního stolu. :-)

2 0
možnosti
EH

Takových, co rovnají židle u jídelního stolu, je nás víc:-)))). Jen jsem to tam zapomněla napsat.

0 0
možnosti
Foto

Návyky můžou být fakt různé..třeba někdo, když přijde do místnosti, tak automaticky rozsvítí, i když  k tomu není důvod nebo načne další krabici mléka, ačkoli už jedna načatá je apod.

0 0
možnosti
EH

anebo si osolí jídlo, aniž by ho napřed ochutnal

0 0
možnosti
Foto

tak mě by rvala špína na wc....ovladačům bych dal naopak svobodu...ale jsem chlap. Mám to jinak.;-)

0 0
možnosti
EH

Trochu jsem poupravila text, abyste si nemyslel, že to u nás vypadá jako v Ospalé díře:-)))). Opravdu se na WC vyskytují jenom pavouci, kteří tam náhodně zabloudí, aniž by si stačili vybudovat nějaké bydleni.

0 0
možnosti
Foto

Nevaděj, Ani nezávidím. Mám svoje;-)

1 0
možnosti
EH

Každý máme svoje;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2992x
Jsem autorkou knih Hvězdná obloha, Arina, Třpytkaři, Mimetičtí hadi a Milánek na zabití. Kniha Hvězdná obloha, která spojuje řecké mýty a astronomii, vyšla v rozšířené a přepracované verzi v německém nakladatelství Astronomie-Verlag. Založila jsem a provozuji Literární net Sůvičku. Baví mě astronomie, cyklistika a procházky se psem.

Seznam rubrik