Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No zajímalo by mně co si myslej lidi, kteří mě potkaj v deset jak si kráčím v županu k řece na ranní koupel. ;-)

0 0
možnosti

Dělám ve firmě, ale vlastně jen půl měsíce, protože 12 hodinové směny včetně víkendů, napůl. Dny a noci půl na půl. Baví mě to i když víc než polovinu pracovní doby "čekám na průser" abych ho vyřešil. Je to fakt super adrenalin. No a co s těmi dny, kdy nedělám? Podnikám v tom, co mě baví. Zase řeším "průsery" druhých lidí. A v tom mám situaci podobnou asi jako vy. Bavím se, žiju a o tom to má být, si myslím.

0 0
možnosti

To by mě zajímalo, co je to za práci, řešit průsery jiných lidí. Ajťák nebo bezpečnostníé technik?

0 0
možnosti

Obdobně jsou na tom všichni účetní, kteří pracují doma... Taky se to špatně vysvětluje. Dokonce to někdy nechápou ani vlastní zákazníci.

2 0
možnosti

Také jsem jednu dobu dělala účetnictví, takže vím. Ono se také špatně vysvětluje, že nemůžete nikdy na svátky začátkem července na dovolenou, protože musíte dělat DPH.

0 0
možnosti

J26a56n 42H68u15r79k87a

21. 4. 2014 2:16

;-D..a potom že tento přírodní jev není řádně vysvětlenR^ chudák chlap když pípne dostane kulovým bleskem;-D...zajímal by mě váš elektrický potenciál a frekvence ...

0 0
možnosti

Pane Hurko, vy čtete mezi řádky:-))))). Nicméně budu o té frekvenci přemýšlet,

0 0
možnosti

raději dělat kulový než ho..o!

2 0
možnosti

Jsem taktéž na volné noze, živím se psaním a mám téměř identické zkušenosti...dík, že jste se to pokusila veřejnosti vysvětlit, já už na to nemám sílu.

2 0
možnosti

Já jsem se to pokusila napsat trochu odlehčeně, abych nebyla za skuhrala. Ta trvalá finanční nejistota je občas stresující a pořád s ní při jakýchkoliv nákupech mustíe počítat .

0 0
možnosti

Naprosto stejná zkušenost již 19 let. Již dávno se nesnažím cokoliv vysvětlovat. Je to zbytečné.

2 0
možnosti

co si zajit na vinko - technicka@email.cz

0 0
možnosti

M78i36l86a35n 88K66o63c26h

19. 4. 2014 18:35

Jak je mi to povědomé.... ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Již v dobách dávno minulých mnozí pilní, alesponˇ podle jejich řečí, mi často dávali otázku:,,Děláš něco?" Mou oblíbenou odpovědí bylo:,,Ne, proč?". Už jen ty jejich nasupený ksichtíky po takovéto odpovědy stály za to!8-o;-)

5 0
možnosti

Někdy mám chuť odpovědět, že spím na vavřínech, ovšem ti šťouralové by se mohli dotazovat konkrétně ma jakých:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS