Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D R^

Ještě, že ten váš švagr není gynekolog. Bůhví, jak by švagrová ty pacientky nazývala. :-) Jinak mám zkušenost, že dobrým tréninkem lze bez rizika skloubit i třešně s pivem.

1 0
možnosti

Zlatý prciny jako ve Svěrákové filmu asi ne:-)))))

0 0
možnosti
Foto

mimoch. daleko horší než infantilní matka je infantilní šroubek. Snad podložka by to řešila...;-)

0 0
možnosti

Tak toho chlapce neznám:-))))

0 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-D Po morčeti na břiše jsem musela udělat menší přestávku, moje břišní svalstvo není tak trénované!

1 0
možnosti

takové reakce mám nejradši:-)))

0 0
možnosti
Foto

Líbily se mi shnilý prd..e a rozprsklá konvička s obsahem:-)

1 0
možnosti
Foto

Je vidět, že v tom umíš chodit lépe. Já za podobný příspěvek dostala tytyty a první životní výmaz! Prej tydlety pr..le do slušné diskuze nepatří, tak se omlouvám!

0 0
možnosti

P30e79t49r 16F56o25j18t54í85k

20. 4. 2014 16:35

R^u nás je psaní a zahrádka obráceně, zbytek, včetně třešní a piva, už sedí;-)

1 0
možnosti

A narážky na PEN klub nejsou?:-))))

0 0
možnosti

dělám pro to všechno;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2992x
Jsem autorkou knih Hvězdná obloha, Arina, Třpytkaři, Mimetičtí hadi a Milánek na zabití. Kniha Hvězdná obloha, která spojuje řecké mýty a astronomii, vyšla v rozšířené a přepracované verzi v německém nakladatelství Astronomie-Verlag. Založila jsem a provozuji Literární net Sůvičku. Baví mě astronomie, cyklistika a procházky se psem.

Seznam rubrik