Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Tak to se povedlo!;-D

Já bych taky netušila, jak velké a těžké je kravské vemeno, to není maso,které by běžně bylo v řeznictví!

No, příště si řekněte o býčí koule - uvidíme, jak budou velké ty...;-D

1 0
možnosti
Foto

Býčí žlázy jsou velké, moc lákavě ovšem nevypadají (koupíte je v Makru). Chtěla jsem je taky vyzkoušet, jelikož jsem děsně zvědavá, ale manžel nesnesl pomyšlení, že by dostal k obědu cizí koule.

0 0
možnosti
JH

J86a41n 13H68a65n91á93k

15. 5. 2014 23:41

R^ Super počtení a hafan nádhernej! :-)

1 0
možnosti
MT

Ja tomu svemu koupim kure, uvarim ve vode (z ktere je pak vyborna kureci polevka), naporcuji na male kousky a necham zmrznout. Po malych castech pak ohrivam, krajim a pridavam do suchych granuli, pridam nakrajenou varenou mrkev. A jak mu to šmakuje! Suche granule jsou dulezite pro dalsi nutrition a vitaminy (ktere jsou tam pridany) a pri křoupani granul se mu cisti zuby.

3 0
možnosti
EH

My mu taky mícháme granule s vařeným masem a těstovinami....

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2992x
Jsem autorkou knih Hvězdná obloha, Arina, Třpytkaři, Mimetičtí hadi a Milánek na zabití. Kniha Hvězdná obloha, která spojuje řecké mýty a astronomii, vyšla v rozšířené a přepracované verzi v německém nakladatelství Astronomie-Verlag. Založila jsem a provozuji Literární net Sůvičku. Baví mě astronomie, cyklistika a procházky se psem.

Seznam rubrik