Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážený pane Kulhavý nemám nic proti investicím do zlata, diamantů apod. Tento článek je však úplně o něčem jiném a diamant jako komoditu vůbec neřeší.

0 0
možnosti

Vážená autorko (a další diskutující), je patrno, že jste naprostý amatér; dokazuje to Váš výrok "letadlo". Letadlo je systém, ve kterém je mizerný produkt a zisk je generován z větší části jen náborem nových dušiček. Pokud mluvíme o stejné firmě, u této nemusíte získat ani jednu a přesto můžete slušně vydělat. Produktem jsou diamantové šperky a investiční diamanty. Zeptejte se nezávislého finančního odborníka, jak je výhodná dlouhodobá investice do diamantů. Odpověď znám; podstatnou nevýhodou je, že investorů nejsou nepřehledné zástupy, ale (můj odhad) několik tisíc jich bude. Rovněž zájemci o šperky nestojí na každém rohu, ale těch už je více než investorů; viz třeba zásnubní diamantový prsten a pod. To, že s Vámi někdo sehrál špatné divadýlko je samozřejmě chyba; uškodili sobě a možná i Vám.

0 1
možnosti
Foto

Pokud ten odborník bude skutečně nezávislý, řekne Vám, že z dlouhodobého hlediska se cena diamantů zvyšuje stejným tempem, jako se pohybuje inflace, takže výdělek (ale i prodělek) je možný jen tehdy, když dojde k nějaké fluktuaci. Je to tedy stejně (ne)jistý způsob investování, jako kterákoliv jiná investice, snad s tím rozdílem, že pravost diamantů laik nepozná, a proto jsou tu ještě další náklady spojené s odborným posouzením.

0 0
možnosti

Taky jsem se nachomítnul k jejich prezentaci. Bylo mi oznámeno, že pan jednatel je mezi 1% procentem nejbohatších lidí v ČR a tuhle prezentaci dělá pro kamaráda, aby mu pomohl rozjet jeho větev prodejců. Sám má prý má už dostatečnou. Stálo mě to 100 Kč za oběd. Byl jsem, myslím, jediný, kdo nezaplatil na místě, ale řekl, že si to rozmyslím. Dívali se na mě jako na blázna, protože, pro toho, kdo zapaltil hned měli obrovskou slevu. Nevím jestli to byla stejná firma D-*-C, ale chtěli "jen" asi 12 000 Kč. Dotáhnul mě tam kolega ze školy, co už v tom jel, s cizím bych nešel.

0 0
možnosti

Musím podotkout, že kolegovi se náklady vrátily, takže na tom netratil, ale už tam dávno taky není...

0 0
možnosti

Mela jste slibit, ze prijdete. Nechat jim tu malinkou nadeji o par dni dele.

2 0
možnosti

Když oni měli počet účastníků předem stanovený, protože podle toho objednávali občerstvení a mně bylo blbý je klamat, přestože tato a podobné firmy jsou založeny na klamání lidí.

1 2
možnosti

No vidíte, mohla jste být v "balíku";-D;-D;-D

2 0
možnosti

Spíše v "hromadě" ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2992x
Jsem autorkou knih Hvězdná obloha, Arina, Třpytkaři, Mimetičtí hadi a Milánek na zabití. Kniha Hvězdná obloha, která spojuje řecké mýty a astronomii, vyšla v rozšířené a přepracované verzi v německém nakladatelství Astronomie-Verlag. Založila jsem a provozuji Literární net Sůvičku. Baví mě astronomie, cyklistika a procházky se psem.

Seznam rubrik