Čtvrtek 18. srpna 2022, svátek má Helena
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 18. srpna 2022 Helena

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L41u62d93ě36k 89B47r54u22m88o92v21s66k57ý 8431850377773

Základem podnikání je tvorba zisku, kolik odsype zaměstnavatel (třeba i živnostník) těm, co mu ho pomůžou vytvořit, je otázka poptávky po jeho produktu, pokud se zaměstnavatel rozhodne, že už má dost, maj utrum i zaměstnanci, stát, zdr.pojišťovny....pokud jeho produkt nikdo nechce, všichni nemaj nic, jen stát náklady,zaměstnanec splín a zaměstnavatel je dutej!

+2/0
18.8.2015 15:31
Foto

K52a44r60e11l 63V36o26v64e32s 1534718322669

Hezké.;-D A otázka je, kdo tomu zaměstnavateli na ty odvody vydělá ?

0/0
17.8.2015 21:08
Foto

F86r87a40n93t14i97š34e36k 24K93š57í57r 2389606705

Podnikatel.

+3/−1
17.8.2015 21:14
Foto

M42i15r52o72s16l24a27v 74Š27e60j86n18a 2411717988732

zaměstnavateli vydělá podnikatel.;-D

Bože, to je snad vrchol analfabetismu.;-D

+1/−1
17.8.2015 23:05
Foto

L70e18o42n66t83ý91n71a 79C30h66v80á68t46a14l63o37v75á 1583955576

Jestli tomu dobře rozumím, tak stačí být zaměstnavatel a jste za vodou? To se mi nějak nezdá. ;-D

+3/0
17.8.2015 23:33
Foto

L86u48d94ě93k 86B49r43u72m52o48v42s58k37ý 8231960597423

to je fakt:-))) to normálně podnikatel zavolá sobotkovi a ten mu dá befelem státní zakázku šmrnclou nějkejma eurofondama, analfabete.-))

+1/0
18.8.2015 15:18
Foto

V82á75c51l64a87v 66C96h70u79c38h62m40a 6275411808706

Jo, tak přesně na takového podnikatele bych pana Šejnu odhadoval.

+2/0
18.8.2015 15:28
Foto

V11á42c19l84a97v 46C66h56u19c87h72m64a 6975801388656

Vy určitě ne.

+2/−1
17.8.2015 21:34
Foto

K25a69r48e20l 22V74o25v15e21s 1954818272609

Klasický osobní výpad Chuchmy a jako vždy bez argumentů.;-D

0/0
18.8.2015 10:25
Foto

V38á79c61l28a42v 12C25h54u85c74h34m26a 6355271148726

Ptal jste se bez jakýchkoliv argumentů tedy odpověděl jsem bez jakýchkoliv argumentů. Zda si to berete či neberete osobně je mi celkem volné. Pokud toužíte po argumentaci, máte ji níže v diskusi, ale vám stejně bude houby platná. ;-)

+1/0
18.8.2015 10:55
Foto

E12v63a 48H94ö97l67z46e45l49o24v15á 5472393873890

Podobnou otázku si kladl Karel Marx ve svém Kapitálu. A všichni víme, jak to dopadlo.

+1/0
18.8.2015 17:17
Foto

J25i38ř21í 85Ř34e59z77n49í25k 4452652433605

Otázka zní, proč když na tutéž službu si jako OSVČ najmu zaměstnance, proč by mě to mělo přijít dráž, než když si najmu živnostníka?

Problém tkví v této pokřivené efektivnosti, nikoliv v nižších daních.

+1/0
17.8.2015 20:23
Foto

M93i41r40o16s23l22a78v 93Š55e86j65n70a 2431267778282

Autorka by nám také měla vysvětlit, na jakém principu je založen švarc systém, když jsou prý odvody živnostníka stejné, jako odvody ze mzdy.

Stát tvrdě potírá švarc systém, a přitom ani netuší to, co nám právě sdělila autorka blogu, tedy to, že živnostníci odvádějí státu to samé, co zaměstnanci. Tak proč tedy je švarc systém zakázán? ;-D

+1/−1
17.8.2015 20:28
Foto

F96r77a25n97t84i19š87e24k 41K78š23í34r 2249336595

Je to proto, že by stát přišel o ty peníze, které za svého zaměstnance odvádí jeho zaměstnavatel.  

A navíc, lidský dobytek nemůže pracovat jak chce, ale tak jak mu dovolí jeho daňový farmář.  Proto  je dobře, že se zvyšuje podíl šedé a černé ekonomiky.

+4/−1
17.8.2015 20:40
Foto

M41i34r84o50s17l82a98v 33Š27e19j95n68a 2501557248902

Znáte nějakého inteligentního zaměstnavatele, který odvádí ze svých peněz pojištění za zaměstnance?

Nebo patříte do té skupiny ekonomických analfabetů, kteří si myslí, že to, co za vás odvede státu rovnou zaměsnavatel, to není Váš výdělek?

Poučím Vás: Je to váš výdělek !!! A to proto, že zaměstnanec si musí vydělat nejen na svou mzdu a odvody, ale musí vydělat i na zisk zaměstnavatele, jinak by se zaměstnavateli nerentoval a skončil by na dlažbě.

+3/−2
17.8.2015 20:47
Foto

F42r98a30n27t67i50š45e75k 83K53š26í73r 2439986535

Ne můj výdělek je to co dostanu do ruky a za co si mohu nakupovat.  To ostatní mě jako zaměstnance nezajímá.

+3/−1
17.8.2015 20:49
Foto

M79i31r37o33s46l57a74v 70Š44e97j53n96a 2871887498462

Aha,

já tušil, že jste ekonomický analfabet.;-D

Ono Vám to dojde až tehdy, když za vás zaměstnavatel přestane ty odvody odvádět státu. Pár takových "podnikatelů" se už našlo a stát se pak šel zahojit na jejich zaměstnancích.

Pak Vám teprve dojde, že vaše jsou i ty peníze, které do ruky nedostanete, ale máte je na výplatní pásce coby součást superhrubé mzdy.

+2/−2
17.8.2015 20:57
Foto

F67r26a86n79t34i92š15e91k 89K87š19í66r 2639666345

Možná jsem dle vás analfabet, ale na rozdíl od vás mě už došlo to, co vám možná nikdy nedojde.  Že s lupiči se nespolupracuje.

+2/−1
17.8.2015 21:01
Foto

V88á28c64l25a46v 23C31h77u43c67h38m85a 6295231528566

Můžete nějaké takové případy uvést? Či alespoň odkázat na část zákona, která hovoří o ručení zaměstnance za zaměstnavatele? Já si myslím, že jen hloupě plácáte o tom o čem nemáte ani páru.

+2/−1
17.8.2015 21:41
Foto

V86á43c17l57a57v 56C28h29u85c26h45m42a 6575481178176

Ekonomický analfabet. ;-D To píše ten pravý. 

Kdyby na to vydělal zaměstnanec, tak by přece mohl prodávat svou práci přímo a ne mít zprostředkovatele v podobě zaměstnavatele. A protože to neumí dělá za mzdu, která mu náleží a jeho zaměstnavatel teprve jeho práci zhodnotí o své dovednosti. Na zisk si tedy zaměstnavatel vydělává sám svou schopností prodat lépe práci jiného.

+4/−2
17.8.2015 21:39
Foto

M76i73r64o78s33l72a12v 33Š45e48j53n22a 2951177858782

Může prodávat svou práci přímo. Říká se tomu švarc-systém a Vy sám jistě víte, že stát tento způsob podnikání tvrdě potírá.

0/0
17.8.2015 22:58
Foto

L47e41o31n32t56ý19n75a 42C98h45v38á30t77a88l29o93v59á 1313185546

Potírání švarc systému je další nesmyslné opatření, co je státu do toho, jaký smluvní vztah mezi sebou mají podnikatelé a živnostníci.

+1/0
17.8.2015 23:32
Foto

A57l72e32x 23G40r82e21g19o12r 9164322782399

Máte pravdu. V tom případě ale musí platit stejná pravidla pro všechny. Tedy stejné daně, stejné odvody ,stejné daňové úlevy a stejné prokazatelné náklady. Potom klidně ať si sjednají cenu za práci jakou chtějí.

0/0
18.8.2015 12:09
Foto

L65e94o26n26t84ý60n67a 96C32h79v87á43t81a55l56o28v58á 1613745986

Stejná pravidla přece platí pro všechny. Nikdo nikomu nebrání začít pracovat na živnost, pokud by se mu zdálo, že mají živnostníci nějaký bezproblémový život a všechno jim padá zadarmo do klína.

+1/0
18.8.2015 14:44
Foto

A40l30e73x 19G18r90e72g96o66r 9404922222599

Mluvíme o živnostnících nebo zaměstnancích na ŽL?

0/0
18.8.2015 14:52
Foto

L90e21o92n13t77ý74n69a 49C57h35v92á43t78a58l37o63v89á 1523545566

Já mluvím o živnostnících, nic jako zaměstnanec na ŽL neexistuje, respektive není to nijak definováno. Jak byste definoval "zaměstnance" na ŽL?

Nijak se tím netrapte, zákonodárce se to také pokoušel definovat a moc se to nepovedlo. Ono to totiž vlastně ani nejde. :-)

+1/0
18.8.2015 16:03
Foto

A79l98e45x 31G16r18e92g86o69r 9394912862749

To je právě onen Švarc systém ale netrapte se tím, stát hledá způsob jak ho omezit.

Jinak kdyby byl každý OSVČ, kdo by potom prodával v obchodech? Nebo myslíte, že by OSVČ byla jako pokladní pro majitele marketu zajímavá?

0/0
18.8.2015 18:12
Foto

L83e90o43n62t25ý80n86a 14C58h81v94á79t74a38l41o44v42á 1763865476

To ano, to bychom asi všichni umřeli hlady, protože by nikdo nic neprodával. ;-D

V obchodech by prodával ten, s kterým by se majitel marketu dohodl. To je jejich smluvní vztah a pokud to oběma vyhovuje, neměl by do toho zasahovat nikdo, koho se to netýká.

Pokladní by pro majitele marketu byla zajímavá, protože jako zaměstnankyně je pro něj obrovskou zátěží z důvodu přehnané zákonné ochrany zaměstnanců.

Stát hledá způsob, jak omezit Švarc systém už dlouhé roky, stát označil Švarc systém za nelegální práci, stát by udělal lépe, kdyby se věnoval něčemu, co nám prospěje. Stíhání Švarc systému žádné výhody nepřináší, možná proto je v jiných státech legální a nikdo s tím žádný problém nemá.

+1/0
18.8.2015 19:30
Foto

A64l78e90x 75G71r95e68g80o81r 9784282432169

Švarc systém může být legální pouze tam kde je povinnost mít klasické účetnictví bez nějakých paušálních odpočtů a se striktním zdaněním. Jinak to vytváří nekalou konkurenci standardním zaměstnavatelům.

A i v tom příkladu s pokladní se strašně mýlíte, protože zákoník práce chrání obě strany. I zaměstnavatel potřebuje mít jistotu a o tu by zaměstnáním OSVČ na takové místo přišel. A Vy si myslíte, že zaměstnanci jsou pro zaměstnavatele obrovskou zátěží?  Tak zkuste dnes najít kvalifikovaného a spolehlivého zaměstnance na cokoliv kromě těch nejpodřadnějších míst.

Naopak, pokud má zaměstnavatel to štěstí a má své vlastní kvalitní zaměstnance udělá téměř cokoliv aby si je udržel.

0/0
19.8.2015 9:53
Foto

V67á93c67l93a10v 74C70h66u52c31h26m49a 6505411798606

Pořád ta sama písnička s paušálními výdaji. Na těch nejvíc těží právě ti, co mají na starosti legislativu a mohli by je nastavit tak, aby měly skutečně smysl. Proč myslíte že vlastně existují? Oficiálně proto, aby se ušetřila složitá administrativa v případech, kde je v podstatě zbytečná. Jenže kdyby tomu tak bylo, tak by strop byl nastaven stejně jako limit pro plátce DPH, protože pak se té administrativě použitím paušálu nevyhnete. Jenže to by si už všelijací asistenti a poradci z řad příbuzných a přátel našich politiků nepřišli na tolik jako nyní. U většiny živnostníků při uplatňování skutečných výdajů se jejich výše nebude nijak zásadně lišit od těch paušálních a to i v případě těch co makají na švarcsystém. 

Co se týče té ochrany zákoníkem práce plácáte nesmysly. Svéprávný člověk si své obchodní vztahy umí ošetřit smlouvou. Jediné co ZP zvládá velice dobře je ochrana lemplů a to je přesně ten důvod proč je problém najít spolehlivého a kvalifikovaného zaměstnance. Proč by se někdo snažil, když jej ZP a další zákony ochrání a zajistí mu příjem i když nebude umět vůbec nic?

+1/0
19.8.2015 10:51
Foto

A52l36e61x 14G48r19e15g98o67r 9904282222159

Pořád ta samá nesmyslná rétorika.

Který řemeslník má výdaje ve výši 80% svých příjmů? Je to naprostý nesmysl. A paušály pro asistenty jsou ty nejnižší, pokud se nemýlím.Svádět to na politiky  a jejich zájem u rodinných příslušníků je blábol, na to mají jiné páky, než nějaké paušály. Ale ano jejich zájmem je a bude popularita u voličů a proto tyhle harakiki s výši paušálů.

Když jsem začínal v devadesátých letech podnikat, tak bylo vše jasně srozumitelné. Povinnost vést peněžní deník, platit stanovené odvody a to nemalé . Žádné paušály a zbytečnosti. A ani ve snu mne nenapadlo si na něco ztěžovat. Prostě to tak bylo a hotovo. Chtěl jsem být samostatný tak jsem byl samostatný a to se všemi výhodami i nevýhodami.

Paušály přišly teprve později a to opravdu jako snaha o zjednodušení celé agendy . A nebyly tak vysoké jako dnes (25 - 50%). Tuto dnešní nesmyslnou výši zavedly až vlády později jako populistický krok, díky kterému je volili právě živnostníci a myslím, že to byla zrovna pravicová ČSSD( chová se totiž víc pravicově než ODS). Nemám nic proti paušálům, pokud by opravdu odpovídaly realitě a nebyly nástrojem pro neúměrné snižování zisku před zdaněním . Tedy zhruba v těch intencích , kdy byly zaváděny. A navíc si myslím, že v dnešní době, kdy má snad téměř každý doma PC a účetní program pro daňovou evidenci stojí pár korun jsou paušály tak jak je máme dnes zbytečné. Ba naopak , pokud by museli mít všichni živnostníci řádné doklady a museli by dokázat , že se jedná opravdu o uznatelný náklad, bylo by to pro státní kasu a konkurenční podnikatelské prostředí o dost zajímavější.

On už můj děda si vedl klasickou účetní knihu s kolonkami  má dáti - dal.

0/0
19.8.2015 11:43
Foto

V31á78c63l60a73v 16C43h73u50c41h12m25a 6805221578746

Jo, já si pamatuji, kdy jsem uplatňoval paušál 25%, ale protože to pro mě znamenalo platit víc státu, raději jsem uplatňoval skutečné výdaje. Nyní mám 40% a je to pořád pod skutečnými výdaji, které mohu ze zákona uplatnit. Ale už to pro mně neznamená vyšší daně a tak si ani nemusím drobným administrativním opatřením zajistit 60% paušál. 80% ve výdajích má spousta obchodníků a taky řemeslníků. Takový dobrý zedník vám za hodinu zpracuje tolik materiálu, že podíl výdajů na příjmech je mnohdy 95%. 

Vy máte počítač a účetní program, já znám řemeslníky, kteří doma sice mají počítač, ale umí si jej leda zapnout a kouknout se na youtube na nějaký hudební klipy. Ano já souhlasím, že by nebyl problém, aby si každý vedl nějakou evidenci, ale proč nutit zedníka, aby se seznamoval s výpočetní technikou, když by to nikomu nic nepřineslo?

Ve svých příspěvcích pomíjíte jednu dost zásadní věc. Oni živnostníci si ani tak moc nestěžují jak se mají zle. Ale brání se, když někdo začne vykřikovat jací to jsou zloději a paraziti.

+1/0
19.8.2015 12:10
Foto

A35l31e64x 88G29r39e52g65o38r 9674572882689

Vy se asi živíte jako komik, že?

Obchodník, který jede na paušál je buď to blázen, nebo bezmezně někoho okrádá krácením tržeb protože tady je právě paušál 60%.

A vtip  o tom zedníkovi se také mimořádně povedl. Neznám stavbu, kde by náklady na materiál a náklady na práci byly v jiném poměru než 50:50.A ten materiál zedník prodává za nákupku, jo? 

Pokud bych to bral tak, že zedník si účtuje 150 Kč/hod práce  a pracuje v sezonu 10 hodin denně 6 dnů v týdnu tak za měsíc je to  36200 Kč a od toho odečte 80% paušál, tak jeho měsíční mzda ke zdanění je 7 200 Kč. A to je jen modelový příklad spíše živnostníka pracujícího na ŽL pro někoho jiného než pro samostatného živnostníka, ten si účtuje tak dvojnásobek ceny za práci..

Ale chápu Vaši neznalost, pokud Vám stačí 40% paušál k dosažení minimální daně , nebo snad i žádné daně  a větší paušál by Vám nic nepřinesl.

0/0
19.8.2015 13:33
Foto

V36á19c55l58a60v 30C51h61u87c75h34m45a 6865121938596

Koukám že máte docela problémy s vnímáním nebo chápáním textu. Nikde nepíšu, že by obchodníci jeli na paušál. 

Zedník si neúčtuje jen práci, ale k ní také materiál a veškeré ostatní náklady. K těm vašim 36 tácům tedy přibude dalších třeba 150 v nákladech a příjmy pak máte 180 táců a z toho těch 20% zisku po uplatnění paušálu je právě těch 36000, které zdaní. 

Ale je hezké když píšete něco o neznalosti a komicích. To fakt pobaví. ;-D

+1/0
19.8.2015 15:08
Foto

I88l67o96n57a 33E41r68n63e32s85t91o36v97á 7323169575540

Teda, Václave, Vy ale máte svatou trpělivostR^

0/0
19.8.2015 15:18
Foto

V15á24c32l55a65v 29C91h15u23c46h55m39a 6535411378576

Ono docela často vyjde při těchto diskusích na povrch, že dotyčný neví o problematice téměř nic. Často to je zaměstnanec, který si nějakou dobu zkusil Švarc jen proto, aby ošidil stát, nebo proto že mu nic jiného nezbývalo a když se ho zaměstnavatel zbavil, protože ani na švarc nedokázal být rentabilní, tak se stal zapřisálým bojovníkem za "spravedlivé zdanění podnikatelů". 

Pan Gregor se někde zmínil, že je OSVČ, zkuste se kouknout čím se vlastně jako OSVČ živí. ;-)

0/0
19.8.2015 17:32
Foto

I15l49o98n60a 40E44r93n50e91s35t74o38v25á 7623659695760

Poradce levicových politiků?

0/0
19.8.2015 18:05
Foto

I89l80o87n71a 13E32r47n14e52s19t93o23v33á 7783539635780

Nebo odborářů? :-P

0/0
19.8.2015 18:07
Foto

I91l81o16n95a 23E70r29n80e63s40t53o63v88á 7593809845610

"Který řemeslník má výdaje ve výši 80% svých příjmů?"

Téměř každý, který svou práci prodává včetně materiálu.

Osobně neznám žádného, kterému by se vyplatilo jet na výdajový paušál (i když připouštím, že i tací existují). A když mají doma manželku starající se o děti, je jim nějaký 80 % paušál ukradený.

0/0
19.8.2015 15:25
Foto

A62l60e49x 84G11r27e60g55o87r 9344102372679

Jediné, co opravdu je problém jsou děti a manželka která je bez příjmu.

0/0
19.8.2015 15:57
Foto

I56l30o73n46a 69E83r62n79e76s20t67o90v49á 7913939505620

Myslím, že by prodavačka byla pro majitele obchodu daleko zajímavější jako OSVČ než jako zaměstnankyně. Majitel by jí vyplatil dohodnutou částku a o víc by se nestaral.

Zaměstnanci musí např. proplácet dovolenou, náhradu v nemoci, odstupné.

Navíc mzdová agenda také není žádná sranda a něco to stojí. To není jen spočítat mzdy. Musí se měsíčně odesílat  výkazy pro SSZ a ZP. Roční výkaz na FÚ. Chodit průběžně (cca po 1,5 roce) na kontroly SSZ a ZP; kontroly z FÚ jsou namátkové. Přihlášky a odhlášky zaměstnanců na SSZ a ZP. A každou chvilku vystavovat všelijaká potvrzení pro zaměstnance.

+1/0
18.8.2015 20:29
Foto

V59á23c37l71a26v 92C24h92u90c63h54m49a 6355451298536

Představte si, že by si všichni zaměstnanci měli sami na své náklady počítat a odvádět daně a odvody na ZP a SP. To by bylo daňových úniků od těch, co dnes se chlubí tím jak poctivě odvádějí daně.

+2/0
18.8.2015 21:59
Foto

I94l82o33n89a 52E88r95n32e81s85t49o80v93á 7603359665150

R^

Tak to si raději ani netroufám představit;-D

0/0
18.8.2015 22:04
Foto

I35l74o85n98a 95E40r36n58e52s78t29o18v39á 7503749475470

Mne vždycky zaráží, jak ti chlubiví zaměstnanci vehementně tvrdí, jak ty daně platí poctivě;-D Říkám si, jakpak to asi platí?

A to mě ještě napadá, že ten zaměstnavatel to třeba za ně ani neodvádí;-D

0/0
18.8.2015 22:55
Foto

A54l18e69x 60G20r69e26g15o88r 9394532422989

A jak by to asi dělali, když nemají žádný nástroj. Nemají žádný paušál. Prostě mají jen příjem a hotovo. Bože to jsou ale kecy. Jiná situace by byla, kdyby také měli 60- 80% paušál .To by stát asi nerozdýchal.

Ale nechme toho, podniká a nebrečím , jak jsem na tom špatně, starám se aby mí zaměstnanci byli spokojení a měli k firmě loajální vztah. Pokud pracují tak jak mají jsou spokojení a pokud nepracují jak mají tak ať si jdou hledat obživu jinde.

0/0
19.8.2015 10:37
Foto

V39á38c86l44a10v 70C43h53u97c52h95m40a 6985191768246

A na co by ten 60-80% paušál měli? Na dopravu do práce? Nebyl by přece žádný problém, aby si uplatňovali výdaje prokazatelně vynaložené na dosažení a udržení příjmů. Ale i kdyby ne, proč jim má jejich daně a odvody počítat, starat se o ně a být za ně odpovědný jejich zaměstnavatel a to ještě na své vlastní náklady?

+1/0
19.8.2015 10:58
Foto

A51l44e74x 42G55r16e27g96o54r 9244152682939

Co stojí mzdová agenda v celku vím, jedna mzdová účetní .

Buď vlastní zaměstnanec nebo placená OSVČ podle Vašeho příkladu. Při deseti zaměstnancích se ještě jakž takž OSVČ vyplatí ale při třiceti už jistě ne.Nedělejte z toho zase takovou tragédii.

A prodavačka či pokladní  by pro něj zajímavější určitě nebyla, protože by jí musel platit daleko víc než kolik ho stojí doposud, nebo si myslíte,že by jí stačilo to co dostává a ještě si z toho musela platit povinné odvody, vytvářet rezervu na nemoc a dovolenou a ostatní nezbytné náklady a rezervy?Právě proto hledají na pokladny většinou jen brigádníky aby mohli platit ještě méně.

A to nehovořím o aspektu u takovýchto OSVČ běžným, a to že k vám dnes nepříjdu, protože mi jiný dal dnes více než Vy , tak se nezlobte. Zažil jsem to právě při rekonstrukci domu s živnostníky.

0/0
19.8.2015 10:33
Foto

V16á10c82l25a53v 49C90h30u94c50h13m14a 6935551658726

No pokud si neumíte uzavřít smlouvu, tak proč by k vám někdo chodil, když mu jiný nabídl lepší podmínky? Vy podnikáte? Asi jako pan Šejna, viďte. ;-)

0/0
19.8.2015 11:01
Foto

I30l20o59n49a 89E47r94n77e98s52t32o21v89á 7893849655730

A to jsem zdaleka nevyjmenovala všechny povinnosti, které zaměstnavatel má.

A zdalipak víte, že kromě sociálního a zdravotního pojištění musí zaměstnavatel čtvrtletně odvádět ještě zákonné pojištění odpovědnosti...?

A jestlipak víte, že když má nad 25 zaměstnanců, měl by zaměstnávat zdravotně postižené? A že pokavad tak nečiní, musí jednou ročně zaplatit příslušnému úřadu práce jakési výpalné? Když bude mít 25,01 přepočtených zaměstaců za rok, musí zaplatit 2,5 násobek vyhlášené průměrné mzdy. Tato částka se úměrně zvyšuje s vyšším počtem zaměstnanců.

+1/0
18.8.2015 22:50
Foto

V58á91c51l22a24v 55C69h84u92c56h92m70a 6385611598606

Jednou se takhle dostaneme na plnou zaměstnanost jako za komoušů.

0/0
19.8.2015 7:57

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz