Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělý článek. I humorem jdou řešit vážné věci ! Karma R^

3 0
možnosti
Foto

Nádhera. Díky. Dlouho jsem se tak nezasmál.

R^

5 0
možnosti

;-D;-D;-DR^

Ale vloudila se Vám tam profesní chybička: Afroevropan ulovil samozřejmě lautr kulový, alespoň tedy v češtině, byť je to Mnichovan. ;-)

2 0
možnosti

Taky mě to praštilo... :-)

1 0
možnosti

R^R^R^ Super humor, ale ještě humornější jsou reakce v diskusi. Holt jsme výborní černohumorníci. Co jiného nám zbývá? Brzy už jen lautr kulový.

9 0
možnosti

Já myslím, že nám to ještě dlouho vydrží. Náš humor děsil i nácky, bude děsit i další. :-)

4 0
možnosti

Tak teď jsem z toho kolosálně rozhozenej. Černoch v Americe je Afroameričan. Běloch v Evropě je Indoevropan (je to tak). Pak by tedy běloch v Americe měl být Indoameričan?

5 0
možnosti

Afroeuropan ulovil Europanov a už nemusí lovit nic, tí majú povinnost sa o neho doživotne postarat, aj o jeho niekoľko manželek, jeho širokú a stale sa rozširujúcu rodinu.

15 0
možnosti
Foto

A ještě se postarat o stádo koz, které když nikdo z rozvětvené rodiny nebude ochoten (pro nedostatek času při neustálém hraní her na počítači) vyhnat na pastvu, aby je služebnictvo mohlo nakrmit (a podojit) přímo v obýváku. R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2992x
Jsem autorkou knih Hvězdná obloha, Arina, Třpytkaři, Mimetičtí hadi a Milánek na zabití. Kniha Hvězdná obloha, která spojuje řecké mýty a astronomii, vyšla v rozšířené a přepracované verzi v německém nakladatelství Astronomie-Verlag. Založila jsem a provozuji Literární net Sůvičku. Baví mě astronomie, cyklistika a procházky se psem.

Seznam rubrik