Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dost jste mne pobavila, za což díky. Včetně závěru a tedy vysvětlení, kdo vlastně vychoval Romula a Rema. To se mi líbí, neb je to jaxi reálnější než ta vlčice.;-)

A k přechylování jako takovému - přece není nutné hledat jednoslovný výraz. :-)

0 0
možnosti
JM

Čeština je prostě nejkrásnější!

Matka - helikoptéra, otec - vrtulník ;-D

3 0
možnosti
IM

I44v76a65n 29M91i94n42á96ř

4. 8. 2019 12:15

Dnes již tento "problém" asi nikdo nevyřeší. V minulosti byl novotvůrcem českých výrazů, obrozenec, Jan Václav Pohl. Kdo ví, zda by se v jeho tehdejším, revolučním názvosloví .. podobný výraz nenašel :-)?

0 0
možnosti
MK

Hezký článek -jen mám dojem, že latisky byl vykřičený dům lupanar, ne lupark.....Nebo ne?

0 0
možnosti
JSS

Paní oborová kolegyně - píšete o němčině - pijan= Trinker - v horším ožrala -Hartsäufer. Takže proč ne v češtině -pijan - pijanka. Je to krátké a v koncovce jasné.

Tak ať nalézáte příměry a vhodnosti a napiště něco o zemědělství!.

0 0
možnosti

Pijačka je sklenice a piják je savý papír.

0 0
možnosti

I85v96o 15Ž55á19č59e20k

4. 8. 2019 7:01

Krab s krabicí šli spolu ulicí a potkali hada s hadicí.

0 0
možnosti
AN

Však vy si poradíte:-) . Pokud to nemusí být "punktlich", nechť si laskavý čtenář doplní sám...

0 0
možnosti

"Redakce iDNES.cz si nepřeje, aby se váš příspěvek objevil v diskusi, protože je v rozporu s pravidly pro diskutování na tomto serveru. Děkujeme za pochopení. Identifikační číslo nepovoleného příspěvku je: 97102067. Přečtěte si Pravidla pro diskutování a tento článek."

Otevřela jste velmi záludné téma. A to můj příspěvek byl naprosto nevinný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2992x
Jsem autorkou knih Hvězdná obloha, Arina, Třpytkaři, Mimetičtí hadi a Milánek na zabití. Kniha Hvězdná obloha, která spojuje řecké mýty a astronomii, vyšla v rozšířené a přepracované verzi v německém nakladatelství Astronomie-Verlag. Založila jsem a provozuji Literární net Sůvičku. Baví mě astronomie, cyklistika a procházky se psem.

Seznam rubrik